Menu główne
Postępowanie na Zakup i dostawę pojazdu 9-
https://ezamowienia.gov.pl/mp-
Termin składania ofert: 10.08.2023 r. godz. 11:00
Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu e-
Termin otwarcia ofert:
-
11.08.2015.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DO 30.000 EUR
Zakup, transport, instalacja laminatora wielkoformatowego HOT (1600 mm).
Zamawiający:
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ELBLĄGU
ul. Rawska 3
82-
NIP
1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie laminatora i jego instalacja w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laminatora i jego instalacja w ZAZ – PRACOWNIA WYDAWNICZO – REKLAMOWA, ul. Rawska 3 w Elblągu oraz przeszkolenie z obsługi urządzenia.
Parametry Laminatora:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Laminator powinien być dostarczony do pomieszczenia pracowni wydawniczo – reklamowej przy ul. Rawska 3 w Elblągu.
4. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT
wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z zakupem i dostarczeniem oraz instalacją laminatora we wskazanym miejscu.
3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po
5. Opis Kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
-
określonego w ogłoszeniu o zamówieniu do 30 000 euro.
2. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
-
6. Oferta musi:
a) zawierać nazwę firmy, adres Wykonawcy,
b) być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz
opatrzona pieczęciami imiennymi osób upoważnionych (w przypadku braku pieczęci
imiennych podpisana czytelnie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).
-
-
-
-
7. Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do 10.08.2015r.
-
a). oferty składane w formie pisemnej:
ofertę w zamkniętej kopercie należy składać w Zakładzie Aktywności Zawodowej, ul. Rawska 3 w Elblągu o ważności ofert decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego/ na
Zamkniętej kopercie z ofertą zaleca się umieścić opis:
OFERTA -
b
Ofertę należy przesyłać na adres mailowy: annsalacka@wp.pl
-
-
-
OFERTA -
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Anna Sałacka – Kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej w Elblągu.
annsalacka@wp.pl, Tel. 55/233 81 18 lub 55/233 80 31.
Wszelka korespondencja może być przekazywana w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.
Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, po dokonaniu
wyboru wykonawcy NIE podlegają zmianom.
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
8. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na
Podstawie, której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający informuje, że wykonawca zamówienia zostanie poinformowany drogą e – mailową. Zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie zamieszczone na
stronie internetowej Zamawiającego www.zazerkon.elblag.com.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie.
Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego ogłoszenia przed
terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru ofert.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i
dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
Załączniki
-
-
ZAPYTANIE O CENĘ
W związku z poszukiwaniem dostawców na art. spożywcze do jadłodajni Elblążanka, prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej.
W załączeniu specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
specyfikacje (.rar)
Anna Sałacka
Kierownik ZAZ
-
1. Nazwa i adres zamawiającego.
ERKON Zakład Aktywności Zawodowej, 82-
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Zapytanie o cenę.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
I. nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych do jadłodajni „Elblążanka” prowadzonej przez Zakład
Aktywności Zawodowej w Elblągu,
II. nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zamawiającego przekazywanych wykonawcy faksem lub telefonicznie,
-
później jednak niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od zamawiającego, przy uwzględnieniu:
-
-
-
-
-
-
zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od wykonawcy do zamawiającego, środkiem transportu posiadającym
aktualną książkę kontroli sanitarnej,
-
-
w przypadku niezrealizowania w czasie obowiązywania umowy planowanych ilości artykułów żywnościowych
w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
II. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące
wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
5. Opis sposobu przygotowania ofert:
I. oferta musi zawierać: a) wypełnione formularze cenowe odpowiadające częściom zamówienia, na które wykonawca składa
ofertę,
II. treść złożonej oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
III. ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką,
IV. ofertę składa się w formie pisemnej,
V. formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych,
VI. wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy,
VII. każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę,
VIII. koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca,
IX. opis sposobu złożenia oferty:
a) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
ERKON ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
ul. Rawska 3
82-
Oferta
„Dostawa artykułów żywnościowych”
Lub można przesłać e-
b) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
miejsce i termin składania ofert: Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Rawska 3, 82-
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
I. cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi
przez zamawiającego,
II. cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej
specyfikacji, cenę poszczególnych artykułów żywnościowych zaś w formularzu cenowym odpowiadającym CZĘŚCI lub
CZĘŚCIOM, na które wykonawca składa ofertę,
III. cena musi być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
8. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego:
I. w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia
umowy,
II. osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich
umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty.
9. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
CZĘŚĆ I – Artykuły spożywcze i warzywa,
CZĘŚĆ II – Artykuły spożywcze i przyprawy,
CZĘŚĆ III – Drób,
CZĘŚĆ IV – Mięso,
CZĘŚĆ V – Nabiał,
CZĘŚĆ VI – Mrożonki,
CZĘŚĆ VII – Ryby,
CZĘŚĆ VIII – Jaja,
CZĘŚĆ IX – Pieczywo.
10. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11. Aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.